Dag 11 och 12, mina syskon och i min handväska.

Mina syskon eller mitt syskon ska jag väl säga kanske. Jag har en syster som är 21 och heter Sofie Eriksson. Vi två är exakt likadana i sättet och även med våran humor. Endel säger att vi är lika men jag kan inte se någon likhet alls, vi brukar stå i hennes lägenhethiss och kolla på varandra och försöka hitta någon likhet men det blir bara att vi gör grimasher istället. Jag och Sofie har inte alltid varit såhär tajta, utan det började väl någongång vid förra sommaren, vi har nästan hatat varandra före det och det känns faktiskt lite konsigt. Nu kan jag säga att jag skulle inte kunna leva utan henne, och vi har riktigt fina minnen tillsammans.
Jag älskar att när vi åker bil och lyssnar på musik så sitter vi och skriker till musiken, sitter och gör miner till varandra helt random och trotsa mot mamma och pappa, det är vi det. Nu ligger vi i soffan och ser Narnia, det känns skönt att vara med min syster 20 minuter innan min födelsedag.

Du är underbar och världens bästa syster, helt klart <3 


I min handväska har jag ett schema, p-piller, en penna, nycklar, skåpnyckel, vill ni veta mer? Okej, ett hårspray, just nu ett teckenspråkshäfte med luciasånger och inget mer.

Adjö.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Naw, sötis <3

2010-12-14 @ 00:17:06
URL: http://erikssonlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0