Dag 2, min första kärlek.

Min första kärlek var Rasmus, och första kärleken kommer man ju alltid ihåg utan och innan. Något man aldrig kommer att glömma.
Kan väl inte säga att vi var tillsammans länge, utan något hände och det tog slut. Eftersom att vi har samma vänner så var vi tvugna att umgås med varandra ändå, fast det kunde vara väldigt jobbigt. Vi började gilla varandra igen, men det hände ingenting och allt sket sig igen, vi sårade varandra hela tiden och ingen mådde bra utav det. Det fortsatte iallafall mer än ett år men inget hände ändå. Vi gav upp tillslut.
Vi är absolut bra vänner nu och har massa roliga minnen tillsammans och det är jag verkligen glad över. Jag gillar Rasmus och vänner är något vi alltid kommer att vara.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0