Dag 3, mina föräldrar.

Ja, då var det dags att prata om mina föräldrar då. 

Min pappa heter Mikael Eriksson och är 47år, är uppväxt i sjulnäs. Han älskar bilar och vill ha nya bilar hela tiden. Pappa har alltid tjatat om att han vill ha en mustang cab, även vi också men han lurade oss att han skulle till Stockholm med jobbet men kommer hem med en silvrig mustang cab. Han kunde bara inte sluta le. Jag älskar min pappa, han är nog den roligaste personen jag vet med sina dåliga skämt. Dåliga skämt kanske jag inte ska säga eftersom att vi ha samma humor men vi skrattar åt allt. Pappas prinsessa är väl alla flickor, och även jag. Alla säger även att jag och pappa är merst lika.

Min mamma heter Catrin Eriksson och är 46år, uppväxt i det hus jag bot i nu, alltså på furu/mossen. Hon och pappa flyttade till dörrnäs när Sofie var liten, men flyttade tillbaka till huset hon växte upp i när mormor och mprfar flyttade till en lägenhet i stan. Mamma älskar att baka och laga mat eller kanske inte alltid men less kan man ju alltid bli. Vi bråkar väl lite då och då som alla andra gör, lite senrare blir vi vänner igen. Jag älskar mamma ändå. Hon har även den "dåliga humorn", och det är så skönt att hela familjen skrattar åt samma saker. 

Min familj är ganska snarlik sunes familj. Alltså rune, karin, sune och håkan, tjejen är dock inte med.
Jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0