Dag 6, min dag.

Min dag idag har varit sjukt bra, jag har skrattat som alldrig förr. Jag, Milla, Elina och Malin fick två nya vänner i maten idag också, vi gick och hämtade mackor och när vi kommer tillbaka så sitter den en kille där så när vi kommer dit så märker han att han satt sig fel, så han går iväg och lämnar sin kompis tallrik kvar. Han kom iallafall och hämta sina grejer och vi skrattade, elakt jag vet. Sen retade jag Milla för att hon skalade korven, så att båda blev äcklade och slutade äta.
När vi slutat så går jag och Milla in till stan och vi blir övertrötta. Vi sjunger "skala korv" istället för "skala banan", det var jättekul just för stunden. Vi är lite konsiga men det gillar jag.
För någon timme sen så åt jag en chokladbit och inser att jag dregglar, men jag inser det inte förrän dregglet kom på mina jeans. Så in i tvätten med dom.


Kommentarer
Postat av: Milla

Vi är så sjukt konstiga!! :D

2010-12-07 @ 06:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0