Dag 7, min bästa vän.

Kan man bara ha en bästa vän? Nej, det var väl det jag trodde, men bara för att man ska skriva om sin bästa vän så antar jag att det är en.
Jag måste säga att jag har fruktasvärt underbara vänner och alla dom betyder mycket för mig. En som jag har känt sen jag började ettan på Strömbacka, det är Emilia Lundmark även kallad milla. Våra minnen tillsammans kan vara lite skumma eftersom att vi gör ganska tokiga grejer, kanske låter lite konsigt men så är det. Vissa kan tycka att vi är jobbiga och det kan jag även förstå, vi kan sitta och skratta åt något helt random som inte ens är kul egentligen. 
Händer det någonting eller att jag inte mår bra så pratar jag med Milla och det är skönt för hon är så förstående och du får en glad. Puss! 

Jag är tacksam över att jag har en sån fin vän som dig, Emilia ♥
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Men älskade vännen!! NU blev jag generad.. Du är fin du, och jag älskar verkligen att jag kan vara helt och hållet mig själv med dig. Vi har haft så otroligt fina och grymt lejda stunder, och många fler ska det bli! Kan inte vänta tills vår Stockholmsresa! Kommer bli helt fantastikt. Många pussar på dig <3

2010-12-07 @ 19:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0