Puss.

Imorse så kände jag lukten av parfym, och nog hade jag rätt. Mamma hade råkat stöta till flaskan så att den åkte ner i golvet. Det var pappas nya parfym. Jag kan säga att det luktar herrparfym i hela huset, inte för att det gör mig något eftersom det luktar gott.
Idag har även alla varit jätteskumma, ingen som varit normal alls.
Ikväll så åkte jag till Kajsa, där även Camilla och Milla var. Vi gick till nodo men det var fullt där så vi gick och köpa glögg på ica och gick tillbaka till Kajsa för att mysa. Hur mysigt som helst hade vi, pratade, sjöng (falskt), skratta åt ingenting och massa mer. Jag tycker om dom där tjejerna tror jag! Puss!

Kommentarer
Postat av: Milla

TYCKER OCH DIG MEEEEEEEEEEEEED

2010-12-03 @ 14:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0