Allting kommer bli bra.

Om det är något jag saknar så är det Peace and love 2010, sjukt jävla kul var det. Träffade massor med nytt folk och det är jag glad över. Trodde bara det skulle bli jag och Sofie, och det kanske inte skulle bli så speciellt kul men eftersom vi åkte med Adam, Morgan och Fabian till Borlänge så träffade vi deras vänner och hängde med dom och det var sweet. Som sagt jag trodde vi skulle vara två men vi blev 16 eller 17 stycken om jag räknat rätt.
Jag längtar himla mycket till nästa år alltså, All time low, Daniel adams ray, Kapten röd och Oskar linnros än så länge. Jag och Sofie ska även göra en tatuering där borta, eftersom det är drop in.

Bild från förra året när vi plockar ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0