Bra Linda, bra.

Nog kan jag skämma ut mig nog. Igår sa jag till Milla att jag kunde ringa till House of pain och boka tid. Jag är den som aldrig ringer eftersom att jag inte tycker om att prata i telefon, det är som jobbigt på någon sätt, kan inte förklara. Men jag bestämde mig iallafall för att nu ska jag fan ringa. Så jag satt ett tag och funderade på vad jag skulle säga men kom inte på något bra så jag ringde och tänkte att jag kommer säkert på något att säga när dom väl svarar. Det är en man som svarar och jag började prata, sen så säger han "whay, new year?", då förstod jag att han var englskman, eller han pratade iallafall engelska. Fan, tänkte jag, engelska är inte min grej. Men jag pratade med honom ett tag sen fick jag prata med Sandra som pratade svenska, tack och lov. Förklarade vad jag och Milla skulle ha och så var det med det. Jag trodde faktiskt inte att vi skulle få en tid men det fick vi så nu jävlar.

Det blir en fjäder vid nyckelbenet, fast en finare fjäder.


Kommentarer
Postat av: Milla

Kommer bli gryyyyyymt

2010-11-24 @ 14:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0