Fint.

Lovet är alldeles snart slut och jag skulle vilja att det varade en vecka till, eller åtminstånde någon dag. Alla på skolan är lediga utom vi, eftersom vi har praktik. Det gör inte mig så mycket eftersom jag gillar min praktik, skulle lätt kunna jobba inom det. Kan säga att lovet var verkligen något jag behövde, säkert inte bara jag som behövde det skulle jag tro.
Det har varit så himla skönt att vara hemma och bara ta det lugnt, det är det jag gjort hela tiden förutom i fredags, men det är ett undantag. Har även fått veta en sak som jag absolut inte ville veta, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, det är inte heller något jag vill berätta för någon men jag känner att jag måste.

Nu ska jag göra mig en varm choklad och se på EMA.


Kommentarer
Postat av: Biancaaa

Jag finns här om du behöver mig, jag lyssnar alltid you know! Saknar dig Btw, ses snart? :-) puss, älskar dig!

2010-11-08 @ 00:09:31
Postat av: Linda

Jorå, det vet jag! :) Saknar dig med, vi måste ses snart:) Puss, älskar dig!

2010-11-08 @ 18:12:33
Postat av: Bianca

Ja, vad bra! En nodo i veckan om det hinns med? :)

2010-11-08 @ 18:55:10
Postat av: Linda

Ja, det låter som en plan :) när kan du?

2010-11-08 @ 22:20:32
Postat av: Snyggingen till höger!

Vilken läcker bild!

2010-11-08 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0