Fråga olle och bak.

Imorse var jag så sjukt trött, det finns inte ord. Men jag tog mig upp ändå, och höll på att missa bussen på grund av all snö. Fast jag ska inte klaga på snön, jag tycker faktiskt det är lite mysigt. Första lektionen så var det teckenspråk så jag, Milla och Emil tränade på Bumbibjörnarna, vi ska lära oss att teckna hela låten så att vi ska kunna visa för ettorna. Kan ju säga att jag är ganska less efter 4 timmar med den låten, och det är 2 timmar till imorgon. 
Det var sex och samlevnads dag idag, så jag, Camilla, Emma och Malin gick en tipsrunda och sen gick vi och "pyssla" lite, jag och Camilla gjorde en kuk av garn (milla hjälpte till lite), Emma och Malin gjorde en bh av axelvadd. 
Fråga Olle var på skolan och skulle prata, asså han var ju så otroligt rolig, jag skrattade så jag grät. När vi fick en lite bensträckare så gick vi fram till "fråga olle" och gav honom kuken som vi hade gjort och han började sjunga och göra billjud med den?

Kom på att jag ska ha fika med mig imorgon, så jag ställer mig och bakar chokladbollar nu.
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0