Jag hoppas på det bättre.

Seven Heaven
When I see their happy faces,
smilin' back at me...
Seven heaven
I know there's no greater feelin' than the love of family.
Where can you go,
When The world don't treat you right?
The answer is home.
That's the one place that you'll find,
Seven heaven.
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!
Seven Heaven

Jag ska börja sjunga den här låten varje gång jag träffar Richard och Flesh, jag vet att dom tycker om låten innerst inne men dom vill bara inte erkänna det. Jag har även fått smeknamnet "Seven heaven linda" fint tycker jag. Skola imorgon då, plus att det är även torsdagsfika. Senare på kvällen ska jag träffa Bianca, längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0