Ny blogg!

Jag kände att min förra blogg inte var okej, "puckobollen", nej det funkade inte. Så nu provar vi väl med den här bloggen då! 

Blev väckt av Emilia halv 11, det var inte riktigt den tiden jag ville stiga upp men det funka. Lite senare när vi gjort oss klara tog vi en promenad till Amanda där även Erika var. Erika hade vovven med sig, en liten tjockis fast hon säger att den är musklig. Vi åt lite fika, gott var det allt. Emilia och Erika for hem och Amanda började göra sig klar och jag satte mig vid datorn jag pratade med en av mina italienska vänner, han fick mig verkligen att skratta. Han skrev "Jag saknar din kottbulle", nog är han allt söt nog. När Amanda var klar åkte vi till Gläntan och tog lite kort, kan ju säga att dom blev riktigt fagra. Det hann bli så himla mörkt innan vi ens kom igång, så vi tar det någon annan dag istället.
Nu ska jag komma på vad jag ska hitta på ikväll, blir intressant. Vill på nodo.


Kommentarer
Postat av: Milla

Sötisar!!!

2010-11-04 @ 19:25:00
Postat av: erika

Hon är ju ett riktigt muskelpaket!

2010-11-06 @ 14:49:43
Postat av: erika

hunden alltså

2010-11-06 @ 14:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0