Småsaker som blir större.

Att så små saker kan få en att börja tänka på helt andra saker som även är större. Allt började med att båda mina nyårklänningar är slut och en annan sak men det tar jag inte upp, och leder till något större och större. Det finns ju en gräns, men varför går jag alltid över den? Det är ju bara onödigt. De var ett tag sen allt kändes dåligt, men nu känns det som att jag är tillbaka.
Det är kanske ingen stor grej för många, men just att Du inte sagt något till mig och du vet heller inte om att jag vet det, det känns väl heller inte bra. Varje gång då jag ser dig så undrar jag om det hade varit annorlunda om det inte var som det var nu.

Har pratat med Bianca och hon kan verkligen få mig att skratta när jag väl behöver det. På bilden visar hon tydligen att hon inte vill att jag ska se ut så där och hon säger även "fyyy linda". Fick även en bild hur hon ville att jag skulle se ut men jag tyckte hon var så oerhört söt på den här bilden så jag tänkte ha den här på min blogg.

Puss!



Kommentarer
Postat av: Bianca

<3 i love u

2010-11-18 @ 17:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0