Lista.

Om sex månader: Då är jag möjligen på klassresa.

Jag samlar på: Inget just nu, men funderar på att börja med lampor.

Gröna eller röda äppeln: Gröna.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jag ringer inte, jag skickar ett sms till Milla och Camilla.

Gillar du golf? Jag är king på golf.

Vilken tid gick du upp idag? Kring 10.

Har du sovit i din egna säng inatt? Nej

Har du sovit ensam inatt? Nej

Har du strumpor på dig nu? Ja ♥

Hur svarar du i telefon? "Hej" om det är mamma eller pappa "Yo"

Vad ska du göra ikväll? Träna och kanske vara med Patrik och Tobbe.

Vad ska du göra imorgon? Skola.

Var vill du bo? Stockholm, nu.

Är det okej att gråta? Varsegod.

När grät du senast? När jag, Camilla och Milla såg film.

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar punkt

Laddar du ner musik och film från internet? Vadå, kan man gör det?!

Skulle du göra om du vann en miljon? Hoppa och skrika, typ.

Bär du glasögon eller linser? Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Jag har bara märkeskläde, hallå.

Har du piercing? Jå.

Har du tatuering? Soon baby soon.

Vill du gifta dig? Ja, vill jag väl.

Vill du ha barn? Jo, en Alfons.

Solar du ofta? På sommaren när jag har tid.

Är du bra på att laga mat? Baka sa du?

Gillar du att dansa? Jag ska dansa i neon..

Hur vig är du? Lika vig som Madonna.

Vilken är din favoritglass? Lille per.

Tror du på ett liv efter döden? Jag vet inte.

Bor dina föräldrar tillsammans? Jo.

Morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska.

vilken ögon färg har du? Röda.

tror du på kärlek vid först ögonkastet? Nej.

har du någon gång gråtit dig till sömns? Jo, det har jag.

Brukar du bädda sängen? Haha nej.

kramade du senast? Godnatt hunden.

var du glad igår? Jo, fast ne.

Känner du dig värdelös? Nejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0