I haven't open my eyes yet.

Idag så var vi och kollade på studenmössorna. Det var dock lite jobbigt med att välja vad man skulle ha osv.Vi hade praktik när dom var här första gången och vi fick inte ta ledigt för att vi hade praktik och det var miningen att dom inte skulle komma tillbaka så man kunde beställa studentmössorna. Dom kom tillbaka iallafall, så nu har jag äntligen beställt en mössa och jag är så glad. 
Eftersom att alla är taggade för studenten så har vi pratat massor om festerna vi ska ha. Vi ska som ha studentskivor och sånt. Jag, Mange och Martin ska hålla i en studentskiva och det kommer bli grymt kan jag lova.

Ikväll blir det nodo och bio, harry p.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0