Jag är nog inte det du drömmer om, men jag är det du ser.


Kommentarer
Postat av: :'(

Fin låt.. Känsla saknar jag då inte, fastän man kan önska det ibalnd.



Jag orkar inte mer, allt är bara ett jävla mörker nu skiter jag i vad jag säger du får tycka vad du vill om mig men du ska veta att jag tänker på dig varge kväll innan jag sommnar och när jag väl sommnat så är det dig jag drömmer om. Jag har försökt glömma dig för det kommer upenbarligen aldig bli oss två.. Men det är omöjligt, du är bara för fin för att falla bort i glömska. Mitt hjärta slår mig och jag vet inte hur länge till jag orkar med detta lidande. Vill inte vara ensam längre, det är dig jag vill ha men det tycks bara kunna bli värklighet i mina drömmanar, Om man skulle ha sommnat in för gott..

2011-08-07 @ 22:50:43
URL: http://www.youtube.com/watch?v=4x2sch-_FuM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0