Hej Piteå.

Ja, då var man hemma igen då. Usch säger jag bara. Jag och Milla har haft så otroligt kul, går som inte att beskriva. Torsdagen var nog den bästa dagen och kvällen, det hände en massa saker just den dagen. Vi försökte förklara för Viktor vad vi varit med om under dagen, men han fattade inte speciellt mycket och jag orkar inte heller skriva vad vi gick igenom.
Det blir Sthlm på sportlovet också, jag tror att jag och milla har blivit lite in love i Stockholm.

Jag har inte lagt ut några bilder än, men milla har så jag tog några av henne. Första bilden är från nyår!

Kommentarer
Postat av: Mortenfrida

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-05-04 @ 14:33:17
URL: http://mortenfrida.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0